top of page

SIGHT READING特訓班 

帶你邁向極速睇譜境界

Sight Reading特訓班: Text
9.png

​點解簡我地?

MasterClass無敵視奏思維

Sight Reading特訓班: Image

​MASTERCLASS 視奏思維

Sight Reading 技巧

​大學級視奏思維

無論你係初學幾個月,抑或演奏級程度,

同樣令你視奏能力飆升

MASTERCLASS 視奏秘技

Sight Reading秘技和視奏技巧

坊間絕不公開的睇譜秘技

有左以上睇譜秘技,仲使乜依賴老師?
你都有獨立能力去分析每一首歌!

Sight Reading特訓班: Lessons
Playing the Piano

​學生評價

Sight Reading特訓班: Testimonials
sr15.HEIC

我現在鋼琴老師成日話「逐粒逐粒音睇啦」,「左右手分開彈左先跟住自己返去練啦」,「呢個音彈錯下次彈好啲」,「睇譜冇咩方法架,死練架咋,彈得多就得架喇」⋯⋯


kelvin sir 比起叫人死練嘅呢類老師教法高層次好多,唔單止讓同學有系統有層次有邏輯地學習,對欣賞樂曲及作曲入門有一定嘅幫助!我覺得kelvin sir 嘅sight-reading 係學琴前必修科目。還有,互動性高,經常發問問題給同學去思考。

Ar Fi

IMG_0384.jpg

從前學古典,一直錯誤認為要逐粒音看、逐粒彈,不斷練習,僅僅維持短暫的肌肉記憶,但過了一段時間再彈又要花時間重新 pick up。


老師沒有教導我們分析琴譜,理解樂句是如何構成;但自從上完 Sight-reading特訓班,確實拓寬了我們的思維,最重要是知道自己在彈甚麼!分析到每一組音和樂句的組成,不再盲目地找音、盲目地彈。


從前練一首歌至少花上幾星期,如今時間卻大大縮減一半,實在獲益匪淺!


課堂上,Kelvin Sir會以學生提供的琴譜作示範,幫助我們更容易理解教授的內容,也將理論實踐出來。課程循序漸進,由淺入深,適合任何程度的學生。感謝 Kelvin Sir教導!

Sherman (Online Sight Reading 特訓班

PHOTO-2022-08-21-15-04-50.jpg

坊間的確有很多不同音樂課程,但重點教sight reading我以前幾乎找不到。非常開心終於能夠找到一個課程關於sight reading 特訓課程,我常常會問身邊有學琴的人,如何令sight reading進步?每次收到回應都係:無捷徑,睇得多就得架啦/係逐個音睇,睇少粒音都彈唔到/無咩特別方法架喎,都係咁慢慢睇…… 終於直到一天我偶然間見到有課程,發現終於有老師會講下sight reading了,我抱着期待又興奮嘅心情去報名。每次上堂學到的都是新思維,有時會覺得如果可以早啲上呢個堂行少好多冤枉路,進步其實可以快啲。原來一直諗有方法係真係有方法,並唔係聽人哋講嘅冇方法逐粒音睇。原來有啲人做得到睇一行咁睇,係真係可以有方法。能夠真係分析一份樂譜,會更加能夠加深記憶。唔需要再單靠背,手指記憶去加快睇譜,而係徹底改變睇譜思維模式。上堂時聽到Kelvin sir會話呢個方法都未夠快,可以咁樣睇會更快同直接,就明白點解人哋做到一眼睇成行嘅音。學到嘅唔係用係一首歌上面,呢個都係我學琴最終目標,希望學識自己有能力去睇自己鍾意嘅歌,而且唔係學完無彈一段時間完全要重新學過咁。每一堂我都會安排好時間去上課,因為唔會想錯過任何一堂。Kelvin Sir 會一早出定哂上課時間表,令大家可以盡早安排好時間,然後可以專心上每一堂課。 睇譜的確無捷徑,但有方法。 仲猶豫緊嘅你哋,如果想自己進步,就快啲去報名啦。

​包包

Sight Reading特訓班: Pro Gallery
bottom of page