top of page
Piano Keys

由零學即興

​彈流行曲,從此靠自己

成日好奇點解人地可以聽完一首歌,可以即刻彈倒出黎?

每次有流行曲想彈,但上網search極譜都search唔倒?

每次有新pop song推出,都只能夠苦苦等待其他人放譜上黎?

好想好似我啲舊學生咁,唔洗譜就可以輕鬆自如咁靠耳仔彈番哂成首歌出黎?


如果你有以上問題,恭喜你,你搵岩地方,MasterClass Piano Studio可以幫倒你!

由零學即興: Text

【4️⃣堂學識即興配Chord彈奏🎹】🔥⠀


學完4堂,第5堂已經可以將一首流行曲神還原😱‼️ ⠀

呢位同學係小學老師👩‍🏫,以前從未有配Chord經驗,學完4堂,第5堂已經可以有如斯成果,恭喜🎉🎉👏🏾

仲話呢個即興配Chord能力將會幫倒佢教音樂堂𠴱陣🎶,即興加入左手伴奏,令上堂更有氣氛😍 係個好有heart既Miss⭐️⠀

由零學即興: Video
jean-philippe-delberghe-2fL7eoxAapc-unsplash.jpg

LESSON 1-4

- 基本 Ear trainning
- Melody與Chord的關係
- 配Chord思維
- 走入作曲人的腦袋
- Chord Progression的構思
- 配Chord常犯錯誤
- 更多配Chord考慮因素⋯⋯

由零學即興: Image
denny-muller-kOd5LTdXt6Q-unsplash.jpg

LESSON 5-8

- 進階配Chord 思維
- 昇華原曲的Chord Progression
- 令人起雞皮的和弦互換
- 黑鍵元素的加入
- 靈活轉調技巧
- 揭秘3個萬能Chord Progression
- 更多即興彈奏思維技巧 ⋯⋯

由零學即興: Image

點解要簡我地?

Click Me
Screenshot%25202021-03-25%2520at%25207_e
由零學即興: Image

​學生評價

2.png

鍾意上堂嘅氣氛好輕鬆

同埋逐少咁樣教可以容易d理解~

有得用自己鐘意嘅歌上堂都好開心

Heidi

1.png

學左4堂無譜即興,好有用,Kelvin Sir好專業

好refreshing同inspiring咁教分析歌曲。

唔係一尾跟譜死彈,或者死記chord 。

對之後彈歌/作歌,多了不少認識🤝👍


真心多謝,I enjoy the lesson~😎🙇‍♀️

Grace

3.png

在youtube初次接觸Kelvin sir的鋼琴課堂, 發覺他所說的內容的實用性高, 並沒有強行灌輸一大堆生澀難懂的理論.


當知道Kelvin sir開辦配chord課時, 便報名上堂.


他以簡易例子講解配chord理論, 讓我很易明白並初步掌握要點.


我想Kelvin sir的配chord課堂對初學者以至中階學生很有幫助, 至少能讓沒甚麼底子的我,

也能掌握一二

他亦要求同學在課堂後找一首歌利用課堂所教的思維配chord, 然後以各學生的功課為藍本, 在下一堂指出怎樣改善配chord, 並帶出實用的額外配chord技巧,技巧全是為學生們度身訂造。


這種功課不單讓我們能複習上一堂所學的技巧,更在Kelvin sir講解自己的功課時, 更加明白如何完善自己的配chord思路.


由於歌曲都是學生自行選擇的, 所以會很用心聽Kelvin sir講解, 並主動提問, 使課堂的氣氛甚好.

​Andrew

由零學即興: Student Testimonials
由零學即興: Pro Gallery

「由零學即興」常見問題 

這是1對1抑或小班課程?

課程以小班教學,學生都好鍾意呢種學習方式,因為可以互相學習,使學習氣氛更好,內容亦都更濃縮,令教學更effective。

​我完全沒有鋼琴經驗,請問課程適合我嗎?

放心,就算沒有底子從來沒有學過,這個課程也適合你,所以我哋呢個課程先叫「由零學即興」。我地上期有個零經驗學生第一堂學完最精䯝的即興思維後,甚至第二堂就可以成功即興配chord彈奏倒首流行曲, 而一般零經驗學生大概4-5堂都已可輕鬆即興為流行曲配Chord,所以即興彈奏並唔係你想像中咁複雜。

我己學過鋼琴,請問課程適合我嗎?

放心,你有鋼琴底子,會更容易理解呢個Course所教既即興思維,同埋有鋼琴底子,咁你會有一定Techniques,更加容易同呢個Course既mindsets雙劍合壁,好快可以即興配Chord並成功彈奏倒出黎!

請問這課程適合什麼程度的學生?

這課程適合任何程度之學生,你的師兄師姐程度由初級至演奏級,音樂背景由古典至流行亦有。因為坊間古典課程只著重「眼」去視譜彈奏,而「由零學即興」著重Mindsets和思維,是訓練學生用「腦」及「耳朵」去彈奏。因此,在這課程,無論你是初級抑或Diploma級數,大家都在同一起步點。

由零學即興: FAQ
bottom of page