top of page

練習策略揭秘班

彈奏困難,迎刃而解

​我地練1個鐘,勝過人地練10個鐘

練習策略揭秘班: Text
9.png

​點解簡我地?

MasterClass無敵練習策略思維

練習策略揭秘班: Image

​MASTERCLASS 練習策略

10.png

​學士級練習策略

MasterClass針對性的練習策略
初學以至演奏級程度學生亦適用

MASTERCLASS 視奏秘技

11.png

坊間絕不公開的練琴秘技

點解其他老師好少教呢啲秘技?
因為如果你學得咁快,佢地點樣Dum你時間?
教哂呢啲絕招,佢地仲有咩可以教你?

練習策略揭秘班: Lessons
Playing the Piano

​學生評價

練習策略揭秘班: Testimonials
IMG_3374.HEIC

《震驚七百萬人》 每一堂喺你度學嘅野都顛覆咗我原本對彈琴嘅認知,非常有啟發性,無諗過原來一直以黎彈琴用嘅力都唔岩,踩個paddle都唔岩,無諗過練琴有咁多方法,記一首歌有咁多方法。 過去一直以黎彈琴都係逐個逐個音睇,彈岩音,再用muscle memory記,效率極低,每次中間彈錯咗,都係由頭彈, 導致每首歌都係一開頭比較熟,後面就越嚟越唔熟。呢個course令我知道左好多原本彈琴/練琴方法都唔啱,真係好驚世😂😂。我誠意推薦每個學琴人士都要黎聽下,你會發現有咗阿Sir教嘅知識,學琴/練琴嘅efficiency都會高好多,了解好多背後嘅原因,唔再淨係跟住琴譜上面嘅指示去彈。尤其是初學琴嘅,可以黎呢度學岩手勢先~同坊間出邊填鴨式學考試歌、為左張cert嘅考級、漫無目的嘅彈完一本書又一本書,真係好唔同。我夠膽講,過去咁多年學琴,都唔夠喺度上兩個月course學到咁多野🤯🤯 呢度上堂唯一嘅壞處係資訊量太大😂 啊sir無私咁教好多野俾我地,每次上完堂,都會好想快啲返屋企試下練。 多謝老師你喺我嘅學琴生涯度出現,雖然係喺我彈壞晒手勢10年之後先出現,但never too late!!☺️❤️

Eugena (練習策略揭秘班、Sight Reading特訓班、由零學即興,三料畢業生)

IMG_6060.HEIC

課程與我過往所上截然不同,能夠由多方面著手解決我彈奏/練習古典音樂的困難,例如左右手大細聲以及拍子問題等,都能夠貼身地給予解決方法和練習技巧,提供唔同的方面/視野去了解問題的根本。令我能夠有一個正確的方向去練習。此課程非常原創以及具有啟發性,我會推介給我身邊正在學琴路上迷路的朋友!

ps. 其實我的老師曾有教過幾個《練習策略揭秘班》 上的練習技巧,但由於沒有系統地講解以及有時候只是略略地帶過有關的練習技巧,所以我只能是一知半解,基本上只是死練。

Lewis (練習策略揭秘班、Sight Reading特訓班,雙料畢業生)

IMG_3739.HEIC

八堂裏面令我學到好多嘢,有前所未有嘅啟發。雖然彈咗琴有10幾廿年了,但係從來冇老師教我應該要點樣練琴。 Kelvin sir嘅方法好有效率,有唔同嘅方法去針對唔同嘅練琴問題。例如隻手要點樣放鬆,邊度用力。你連一啲拍子同埋音色唔平均嘅時候,應該要點樣處理。 以前呢啲問題都會令我好沮喪,但係而家知道咗方法,覺得好神奇。原來好所有好複雜嘅嘢,都可以分拆成為好多好簡單嘅嘢。 Kevin sir會教我哋點樣先分析份譜,邊度應該點樣練。而且課程好多互動,阿Sir會問我哋野,我哋有咩問題,又可以即時問佢,佢會即刻解答。感覺好實用,唔似一啲坊間嘅老師叫你自己再練多啲,但係又唔話俾你聽應該點樣練。 想完呢個course,再加埋之前嘅SR特訓班,令我對彈琴重拾興趣,雖然而家已經得返好少時間可以練琴,但係其實練琴唔係着重練幾耐,而係練琴嘅質素,練嘅方法有沒有效率。 所以無論學咗近幾多年嘅朋友仔,我都推薦衣一個課程!用返阿Sir嗰啲方法練琴,就會發現用而家新嘅方法去練,半個鐘,就等於以前練左一個鐘!

Cathy (練習策略揭秘班、Sight Reading特訓班,雙料畢業生)

2022年疫情嚴重期間,
改以ONLINE進行,
評價亦同樣口碑載道!

練習策略揭秘班: Text
練習策略揭秘班: Pro Gallery
bottom of page