top of page

​皇牌私人課程

前所未有的學習體驗

4A922C0E-B13D-4E4D-95AC-B107C2D3B4E9.jpg
59A68B5D-C2F1-46FE-BAEB-CD8ED690F4B2.jpg

零死角古典課程

告別琴行式單調、機械式的學習

全方位流行鋼琴

唯有學「思維」
才能「一理通、百里明」

皇牌私人課程: Lessons
5C93E1A3-0EFA-44F6-A09C-B02351AEC3FD.JPG

點解簡我地?

真實評價:

上MasterClass 1堂

勝過坊間課程10堂 

皇牌私人課程: Image
Song Notes
皇牌私人課程: Image

嚴謹教學法培訓

MasterClass Piano嘅使命⭐️,係為大家帶來前所未有嘅鋼琴學習體驗。


這不是一個口號,而是一個承諾🤝。但承諾如不能兌現,只是一個空談🤷‍♂️。


坊間好多琴行,在宣傳𠴱陣夸夸其談,但上堂𠴱陣,就名不副實🙅🏻‍♂️。


但對於MasterClass Piano,我地有最嚴謹嘅機制,確保學生獲得「前所未有學習體驗」、「前所未有音樂啓發」💡。


首先,我地有最嚴謹嘅面試系統🔍,除了根據「學歷」篩選,更需通過教學法考核。因為,「識彈」絕對不等於「識教」👨🏻‍🏫。


第二,擁有「最專業教學法🥇」及「最有系統學習框架🎖」係我地嘅賣點,最受學生歡迎的,莫過於我地「零死角古典課程」嘅「6️⃣大元素」。但係,點確保我地嘅專業團隊都具有以上教學法及教學框架?


我地嘅字典,從沒有「空談」。校長Kelvin Sir會對每位脫穎而出的導師再進行嚴謹的「教學法培訓」🏋️‍♂️,進行過「教學法培訓」,才能成為「星級導師」,教導信任我地嘅學生。


每位星級導師固然有最卓越既教學法🏆,但當中每一位仍然有著獨特個人特式🌈,去啓發每一位🔥。


繼荔枝角分校,今年第2️⃣間新設分校:觀塘分校,將於五月底正式開幕

皇牌私人課程: Image
bottom of page